تشکیل مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری|ممنوعیت تردد خودرو‌های سوخت فسیلی|رفع موانع و تسهیل روند تولید با ورود کارگروه حمایت قضایی

23:38 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۴۲۸
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت اخبار در خصوص تشکیل مجتمع قضایی برای دعائوی تجاری، اعمال محدودیت برای استفاده از خودرو‌هایی با سوخت فسیلی در انگلستان و حمایت قوه قضاییه از روند تولید در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت اخبار در خصوص تشکیل مجتمع قضایی برای دعاوی تجاری، اعمال محدودیت برای استفاده از خودرو‌هایی با سوخت فسیلی در انگلستان و حمایت قوه قضاییه از روند تولید در منتشر شده است.


تشکیل مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری؛ نتیجه نگاه دلسوزانه و تخصصی قوه قضاییه به نظام اقتصادی

استفاده از قضات آشنا با مسائل اقتصادی و تجاری و همچنین فعالان اقتصادی به‌عنوان مشاور در «مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری» اقدام مثبت دیگر دستگاه قضا در راستای بهبود فضای کسب و کار در نظام اقتصادی کشور است.


ممنوعیت تردد خودرو‌های سوخت فسیلی؛ سرآغاز کاهش مصرف نفت و بنزین در جهان

کارشناس انرژی ممنوعیت استفاده از خودرو‌هایی با سوخت فسیلی در کشور‌های اروپایی را سرآغازی برای کمرنگ شدن نقش این سوخت‌ها در آینده انرژی جهان عنوان کرد.


رفع موانع و تسهیل روند تولید با ورود کارگروه حمایت قضایی| قدردانی رئیس سازمان صمت کرمان از دستگاه قضا

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در خصوص توسعه واحد‌های تولیدی به نقش قوه قضائیه در رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: تشکیل کارگروه حمایت قضایی در کنار کارگروه تسهیل رفع موانع یک اتفاق خوب در این راستا بود.


تلاش برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها تا پایان سال

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تلاش و برنامه‌ریزی برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها تا پایان امسال خبر داد.


کسب نشان حد مجاز آلاینده‌ها برای ۵۰ محصول کشاورزی

مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذا وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۵۰ محصول کشاورزی نشان حد مجاز آلاینده‌ها و ۶ صنعت این بخش گواهی صنعت سبز دریافت کردند، گفت:۷۰۰ پرونده برای کسب نشان حد مجاز آلاینده‌ها در محصولات کشاورزی در دست اقدام داریم.


توزیع ۳۸۰ هزار تُن بذر گندم در بین کشاورزان

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۳۸۰ هزار تن بذر مرغوب در اختیار کشاورزان قرار گرفته است که نسبت به سال گذشته رشد ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.


واگذاری بخش‌هایی از اختیارات وزارت صمت به سازمان‌های استانی

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه وزارتخانه باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را برعهده گیرد، گفت: هر اختیاری را که مخالفت با قانون ندارد و یا فساد ایجاد نمی‌کند باید به سازمان‌های استانی تفویض نماییم.


رشد ۲۳ هزار واحدی شاخص بورس| شاخص به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شد

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۲۷ آبان ۹۹ با رشد بیش از ۲۳ هزار واحدی روبرو شد.


معاملات آزاد، راهکار مقابله با مچینگ فولاد| نسخه دهه ۶۰ و ۷۰ وزارت صمت برای بازار امروز فولاد

نایب رییس هیات مدیره انجمن فولاد گفت: قیمت گذاری دستوری و نظام سهمیه‌ای روشی منسوخ شده از دهه ۶۰ و ۷۰ است و کماکان مشاهده می‌کنیم در وزارت صمت طرفدار دارد؛ امروز ایجاد شرایط رقابتی و معاملات آزاد تنها راه برای استقرار تعادل و عدالت در بازارهاست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *